~SALAM SAYANG DARI SAYA

SALAM SAYANG DARI CINTASAYANG.... BERADA DI BLOG SAYA SEPERTI ANDA BERADA DI ALAM SAYA, BUKAN ALAMANDA K!! HEHEHHE... DA BACA, SILA SILALAH KOMEN YER... =)

Thursday, February 24, 2011

BZ LIFE IN UKM...

adoi~~ bce tajuk jew da stress..


Aku rse spe2 yg duk dkt UKM nie majoritinya mmg bz org nye... al maklum la... Univeristi Kuat Meeting.. blek2 meeting... blek2 meeting... Smpi da xtau nk ckp per da dlm meeting tue kekdg... Tapi tetap gak wat meeting....


Aku sendiri mmg dalam kategori bz.. Kekdg smpi x ckup nafas nak wat sume perkara dalam 1 hari... Dengan makannya, dengan study yang menghuyung hayang dan macam2 lg la... Tabah la oi!


Lg 2 sem lg jew! Pastu ko grad la azu.. X yah da nak pikir2 mende nie... Yang paling best, GM MENANG PRK! wahahahahah!! best2!! (bala sebenarnya)... lallallalaa~~ (no offense)


Aku harap diorg x membuat sesuatu perkara yg drastik la yer bila da menang... Skali ko wat, aku pelangkung kpale sekor2... Mmg akan menambah bebanan stress aku yg azalinya da mcm Gunung Everest!


nie la aku! (umpama jew.. aku lawa g dr yg atas tue.. lalalalla)

No comments:

Post a Comment