~SALAM SAYANG DARI SAYA

SALAM SAYANG DARI CINTASAYANG.... BERADA DI BLOG SAYA SEPERTI ANDA BERADA DI ALAM SAYA, BUKAN ALAMANDA K!! HEHEHHE... DA BACA, SILA SILALAH KOMEN YER... =)

Tuesday, February 1, 2011

AKU KAH YANG BERUBAH????

Aku nie dari dulu aku rasa mmg homesick.... Xley nak renggang dgn family... No 1 pada aku adalah famili....


TAPI MASA BERLALU...


Bagi aku famili seperti  bkn lah no 1 skang.... Aku seperti lebih MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI...
AKUKAH YANG BERUBAH???


Kehidupan aku di rumah x seceria dahulu... Aku seakan tertekan bila sampai di rumah.. Berbanding di bilik aku di U... Bagi aku, itu lebih baik dari di rumah.... Istilah RUMAHKU SYURGAKU dah jadi x relevan pada aku....


AKUKAH YANG BERUBAH????


Hari nie, mak aku ajak g family outing.... Kalau dulu, akulah yang pertama suka.... Tapi hari nie... aku lebih rela tidur di rumah dari ikut bersama..... Bagi aku, ia x relevan lg...


AKUKAH YANG BERUBAH???


Kalau aku berubah, aku x rasa ini perubahan yang POSITIF... Mana istilah keluargaku adalah nyawaku???
Isk3~~ :"((
Mengapakah ini terjadi sekarang?? Masa kah yg merubahku??? Aku bingung... Aku harap satu hari nanti, aku dapat kembali  keceriaan dengan famili.. Mendapat kembali pegangan RUMAHKU SYURGAKU, FAMILIKU ADALAH NYAWAKU...



No comments:

Post a Comment