~SALAM SAYANG DARI SAYA

SALAM SAYANG DARI CINTASAYANG.... BERADA DI BLOG SAYA SEPERTI ANDA BERADA DI ALAM SAYA, BUKAN ALAMANDA K!! HEHEHHE... DA BACA, SILA SILALAH KOMEN YER... =)

Tuesday, April 12, 2011

DINNER UO! MEMANG PENGALAMAN

Erm... dinner da lepas da.. So, aku bley la wat rumusan ttg ape yg aku nmpk n belajar dari program nie.. Hehehee...

3 April 2011, 8.00 malam, DECTAR... Tarikh, masa dan tempat keramat! Malam Seribu Kenangan, Disini jua memori tercipta bertemakan One Night Only! Di sini semua perkara yg dibincangkan, digaduhkan, dipertimbangkan di hambur pd mlm itu... Kenangan kalau diceritakan mmg berkajang-kajang...

Dengan ketidak puasan hati, dengan sikap endah x endah, dengan sikap cakap2 belakang... semuanya lengkap utk program ini... TETAPI, hakikat hanya diketahui kepada urus setia shj.. pnt lelah yg diberikan sepanjang program berlangsung mmg membanggakan.. X kira lah antara urus setia sendiri bertelagah sepanjang majlis.. Alhamdulillah, kebanyakannya adalah respon yg positif...

Sakit perut????? Itu perkara biasa... Setiap tahun, adegan 'sakit perut' nie mmg berlgsg... Jd, bkn isu besar sebenarnya...

Apa yg aku belajar ialah cara pengurusan pelajar kolej x sama dengan cara pengurusan pelajar pusat.. Dekat pusat yg salah kta berhak marah dan tegur... Xder istilah.. 'Owh, itu kerja aku kew??, aku da wat byk perkara, knp die x?? Kalau aku xtlg ....' dan bla bla bla... Salah tetap salah.. Tp kalau kolej, x begitu.. kita mengamalkan Profesionalisme=personalisme... Kalu begini sikapnya... biar lah org besar yg jd ketua, so die bley marah yg kecik2.. okie? Xyah gunakan istilah mahir dan pengalaman o x.. Kta guna istilah senioriti plak...

SENANGKAN!! So, apa kata kta try tgk ape jd... ^_^

Logo Team Dinner Kolej Ungku Omar

Keadaan sepanjang rehearsal

Keadaan ketika majlis

Backdrop Dinner

Bahagian Program Team Dinner Kolej Ungku Omar
U r rock ok!!

No comments:

Post a Comment