~SALAM SAYANG DARI SAYA

SALAM SAYANG DARI CINTASAYANG.... BERADA DI BLOG SAYA SEPERTI ANDA BERADA DI ALAM SAYA, BUKAN ALAMANDA K!! HEHEHHE... DA BACA, SILA SILALAH KOMEN YER... =)

Saturday, January 22, 2011

KEHADIRAN YANG MENYENTAP JIWA

As salam... (first time intro bg slam nie)


Kegeraman aku pada hari nie mmg bertimpa-timpa... Seperti bertih jagung yg diproses 24 jam.. Selama hidup aku, aku xpnh bermimpi utk berjumpa KEMBALI dgn die.. Setelah ape yg berlaku antara kami berdua... Jangka masa 4 tahun sebenarnya berlalu begitu saja seperti pembaziran masa...


Kau yg dulu aku sayang seperti nyawa aku sendiri bertukar kini menjadi benci sehingga aku rse kan dendam yg x berbalas... Mungkin kerana apa yg tlah kau lakukan pd aku menyebabkan aku begitu terluka.. Kesetiaan aku pd kau seperti air yg mengalir xde nilai.. Aku tahu tanpa kau yg mengubah aku dulu, aku x mungkin hidup seperti ini...


TETAPI!! untuk ape kau mengubah aku sekiranya kau hanya berada di sisiku utk seketika... Kau pd ku kini hanyalah seperti SAMPAH yg x ternilai... tetapi BAUNYA begitu menyengat... Kerna setiap kali aku terpikirkannya, aku rse seprti ingin 'membunuhh' masa2 lalu...


Dan mengapakah pd hari ini aku berjumpa dgn kau?? Kau ingin tunjukkan insan baru kpdku? Aku x hairan kerana aku tahu kau dan dia XKAN MUNGKIN BAHAGIA!! (kejam x aku,, wahahhahaha) Tapi aku sggh rse seperti ingin ketawa apabila kau seperti cacing kepanasan bertanyakan perihal lelaki di sebelah ku... KENAPA? CEMBURU?


AKU BKN MILIK KAU! Jadi, kau x perlu bertindak seolah2 mcm kau adalah angel aku selama ini.. Kehadiran kau kini hanya menyakitkan hati aku... Dan aku selalu berdoa agar kau XAKAN PNH WUJUD LAGI DEPAN MATA AKU! dan tanggal 14 FEBRUARI adalah tanggal yang aku akan sentiasa lupakan...


Walau ape pun, SEMOGA BERBAHAGIA!

No comments:

Post a Comment