~SALAM SAYANG DARI SAYA

SALAM SAYANG DARI CINTASAYANG.... BERADA DI BLOG SAYA SEPERTI ANDA BERADA DI ALAM SAYA, BUKAN ALAMANDA K!! HEHEHHE... DA BACA, SILA SILALAH KOMEN YER... =)

Tuesday, January 18, 2011

SEDIH MEDIH DI TENGAH HARI....

Hari nie aku tetbe jew terpikir (slalu memikir jew, ari nie roh terpikir da pulang dr outstation).... Almaklum la.. tgh xder bende nk wat nie... Aku teringatkan SYAS!!!! (pehal lak tetbe ingat kompleks nie lak).. Hehhehehehe...


Xder la... Sem lpas berempat, dimana2 meeeesssttttiii ada kami... x ckup mmg x sah... Hari yg dilalui aku rse sgt bessstttt..... OTOMEN n RAMA-RAMA berkawan dgn baik dan rapat skali!!! (mmg x ,msuk an combination tue... hhaahhahaha.... sekali OTOMEN hembus, berterbangan rama-rama cari arah.. mcm kna gempa bumi) lallalalalla~~~




TAPI KINI!!! (wat nada cam lagu feminin tue)


tggl 3 jew.... yg sorg telah menghilangkan diri o terhilangkan diri o dihilangkan diri o hilang trus x jumpa diri (wahahhahah, aku merepek ape nie)


bkn nk mengadu o menomba2, tp aku mmg sangat terkilan dgn kamu WAHAI SAYANG... sesiapa yg terasa la.. aku MNX MAAF awal2 na~ tp sedih medih nie....


Aku xtau la die nie ada probz kew ape... n aku still ingat die tulis.... 'ONCE U BE A FRIEND, IT ALWAYS BE A FRIEND' errrmmmm... silap besar la aku anggap die ADIK! so, len kali aku anggap die kawan... n aku akan treat kamu sebagai KAWAN...




Dia jge dlu pernah berjanji pd seseorg, tapi xtau knp die lupa nk tunai... sehingga akak aku yg sorg nie sedih medih jew bila kami TERRRRmention nme die... hahhahahaha... cam pnh kapel jewww ekkk!! lallalalal~~




'apa guna berjanji... kalau x ditepati...
kelak meracun diri... Tuan seorg menggigit jari...'
(lagu wann, ape guna berjanji)


so, LU PIKIR LA SENDIRI..
huhuhuhuu...


BFF!! (aku harap kami sentiasa begitu..)

No comments:

Post a Comment